  • Data: 2010-03-09 15:45:44
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hn5pub$tj8$1@news.onet.pl...
    > To, że ty nie masz takiej potrzeby by dopasować dom do własnych potrzeb
    > oraz dopasować wnętrze do własnego stylu oraz by to architekt wnętrz
    > odwalił robotę wizualizacji wraz z wyborem elementów wykończenia to wcale
    > nie oznacza, że inni budujący nie maja takich potrzeb.
    > Ja za każdym razem rozpoznam rękę architekta wnętrz czy to w mieszkaniu
    > czy też w domu. To po prostu widać. Jeśli ty nigdy nie korzystałes z
    > takich usług to jak mozesz sie wypowiadać?

    Wyrażam tylko swoje opinie. Każdy ma prawo mieć inne zdanie przeciez.
    A jak wynajme archiotekta do projektowania wnętrza i zapłace za to krocie to
    póżniej zadnego przemeblowania/przemalowania scian bym nie chiał robic bo
    szkoda by mi było genialnej wizji archiotekta.
    Wnętrz w realu oglądam, sporo, wizji architektów w folderach, katalogach itp
    tez widuje sporo. I jak juz ktoś tu pisał: w pierwszej chwili to zachwyca
    ale po namyśle mieszkać w czymś takim bym nie chciał. No chyba żebym robił
    dom nie dla siebie albo na pokaz lub na sprzedaż;))

    Krzysiek