  • Data: 2010-03-09 19:30:40
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris wrote:

    > Ale dom robi się dla siebie nie na pokaz.

    Dom sie robi dla siebie ale czasem warto mieć świadomość swoich ograniczeń.

    > Zauważyłem że ostatnio sporo krytykujesz.

    a co nie wolno mi wyrazić swojego zdania?

    trochę wnętrz widuję.

    > A jak pamiętam zdjecia Twojejgo domu to tez moim zdaniem żadna
    > rewelacja. Ot prosty popularny domek.

    taki miał dokładnie być, prosty nierzucający sie w oczy dom.

    > Ni to pałacyk/dworek na widok których wymiotujesz ni to jakas
    > nowoczesna architektura

    taki własnei miał być.

    potrafię też zauważyć pewne sztampowe znamiona tzw nowoczesnej architektury,
    które zbyt często powielane stają sei nudne.