  • Data: 2010-03-12 09:57:20
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    >wiadomości news:hncvfr$dpv$1@news.onet.pl...
    > indywidualnego, bo nawet projekt gotowy + zmiany kosztuje więc różnica
    > jest mniejsza.
    Gotowiec + adaptacja to ok 4000zł
    Mozna zrobic tak jak pisał Adam i jak bardzo wielu moich klientów/znajomych.
    Wtedy projekt łącznie z pozwoleniem na budowe kosztuje ok 2000zł
    edzie to projekt/minimu taki typowo pod pozwolenie na budowe ale na jego
    podstawie i kontrolując/współpracując z wykonawcami na wszystkich etapach
    budowy mozna spokojnie wybudowac przyzwoity dom

    > I rozumiem, że śłedzisz na bieżąco wszelkie nowinki odnośnie rozwiązań
    > wnętrz wraz z elementami wykończenia

    Ale mieszkania domu nie buduje sie codziennie. A jak zaczełem budowe to w
    moim interesie było aby byc na bieżąco zorientowany w technologiach itp.
    Więc wtedy śledziłem,s prawdzałem.
    A poza tym: zy jest obowiązek korzystac z nowinek itp. Ja właśnie wole
    sprawdzone rozwiązania, nowinki itp niech testuja pasjonaci.

    >i wiesz w którym sklepie możesz to kupić?

    Architekt robi zakupy za Ciebie?

    >No to gratuluję. Ja nie mam na to czasu, bo to nie jest mój zawód. Ja robię
    >to co potrafię, a w kwestiach mi nieznanych zdaję się na specjalistów.

    I o tym pisałem w popprzedniej wypowiedzi: jesli nie czujesz sie na siłach
    zrobic/zaplanowac coś samemu to płacisz mniejsze lub większe pieniądze innym
    którzy zrobią to za Ciebie. Akurat w kwesti aranzacji zdałem sie nasiebie
    nie zlecałem tego nikomu innemu
    Wymiane paska rozrządu w aucie zlecam fachowcom bo sam nie czuje sie na
    siłach to zrobić.
    Ale płyn do spryskiwaczy dolewam sam, sam równiez wymieniam przepalone
    zarówki w reflektorach- a nie którzy robią to odpłatnie w ASO.

    Krzysiek