eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonoweRe: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
  • Data: 2010-05-23 20:58:46
    Temat: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message
    news:htak4p$nn2$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz na mysli wywalenie 15-20cm od sciany czy calych schodów?

    Całych. Przecież ręki nie wsadzisz żeby tam zrobić hydroizolację. Zrób to
    teraz zanim jeszcze nie zrobisz kafli i elewacji, bo później będziesz
    płakał.

    Ja tam widzę uciebie jeszcze problem z wjazdem do garażu. Nie masz miejsca
    na ocieplenie go od wewnątrz. ja też nie ocieplałem, bo nie wiedziałem ale
    po drugiej zimie miałem dosyć chłodu od posadzki. Ale miałem gdzie dokleić
    styro.