eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonoweRe: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Date: Mon, 24 May 2010 14:40:32 +0200

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    news:htdki4$4l5$1@inews.gazeta.pl...

    > wjazd jest ocieplony juz caly od zewnątrz, na podłodze będzie podłogowy
    > styropian 5cm + wylewka
    >
    > którą ściane masz na myśli? czy chodzi o sama poadzkę? i fundament przy

    Garaż ociepla się też od wewnątrz, bo jest w nim zimno i będzie ziębić
    pomieszczenia nad i obok.. Cały wjazd musisz ocieplić też od zewnątrz, w
    świetle i od środka. nigdzie tam nie może wystawać beton.
    ja widzę, że u ciebie jest za mało miejsca po bokach i na suficie. Brakuje
    tam kilkudziesieciu centymetrów. Bo albo zmieścisz tam mechanizm bramy albo
    ocieplenie.