    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prosty system monitoringu - jak to zrobić
    Date: Fri, 06 May 2011 09:22:51 +0200

    W dniu 06.05.2011 09:06, rt pisze:
    > Witam
    >
    > niestety mam problemy z sąsiadami (mieszkam w domu na wsi, wszystko jest
    > ogrodzone i zamykane, mam kilka garazy warszta i magazyn.) lub innymi
    > osobnikami którzy czują pociąg do nieswojej własności - w chwili obecnej te
    > zapedy hamuje owczarek niemiecki budzący respekt. Niestety problem w tym że
    > psa mi ktoś podtruwa wiec muszę zainwestować w monitoring. Problemy są w
    > nocy wiec zastanawiam się nad kilkoma kamerami na podczerwień i podłaczeniem
    > tego do tv - tylko nie wiem jak sobie poradzić z nagrywaniem ? A moze kupic
> [...]

    Najlepiej to rejestrator dedykowany do monitoringu, na allegro można
    dostać rejestrator na 4 kamery za 500..600 zł, nie wiem co to warte, ale
    cena porównywalna do jakiegoś starego peceta, a sam pecet nie wystarczy,
    bo trzeba jakąś kartę, dyski itp..
    Kamer tez jest duży wybór.
    Temat nie jest jakiś skomplikowany, jak masz trochę smykałki do tego to
    sobie poskładasz taki zestawik i go zmontujesz.
    Poczytaj jednak przed zakupem, bo się może okazać że kupisz coś co się
    nie nadaje do Twojego zastosowania.