    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prosty system monitoringu - jak to zrobić
    Date: Fri, 6 May 2011 11:33:02 +0200

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:iq06m4$4ou$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > muszę zainwestować w monitoring. Problemy są w
    > nocy wiec zastanawiam się nad kilkoma kamerami na podczerwień i
    > podłaczeniem
    > tego do tv - tylko nie wiem jak sobie poradzić z nagrywaniem ? A moze
    > kupic
    > dobrą wiatrówkę ?
    > Proszę o poradę

    Kupujesz wiec kamery z mozliwoscia rejestracja obrazu w nocy, w zasadzie
    wiekszosc to juz ma (obraz czarno bialy), kupujesz rejestrator i wkladasz
    do niego odpowiednio duzy dysk - zalezy jak dluga chcesz miec historie do
    przegladania wstecz-
    Mysle ze do 3tysPLN zmiescisz sie i zrobisz to w miare profesjonalnie (4-6
    kamer), pamietaj
    o podtrzymaniu zasilania na wypadek gdyby miejscowi wylaczyli prad.
    Sam monitoring dziala odstraszajaco, moze na poczatek kup maskownice.

    pozdrawiam
    Adams