    From: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prosty system monitoringu - jak to zrobić
    Date: Fri, 6 May 2011 15:54:07 +0000 (UTC)

    Przy 4-9 kamerach to można kupić od razu cały gotowy skompletowany zestaw
    kamery rejestrator itp., ale składany z poszczególnych "części" będzie nieco
    lepiej dostosowany do potrzeb.
    Pamiętaj, że w zimie jest zimno ;-)
    Czyli najlepiej grzałki wewnątrz obudów kamer.
    Lub liczyć na grzanie przez diody IR.
    W całości dość drogo wychodzi instalacja i okablowanie, jeśli ma być robione
    profesjonalnie.
    Na dziś A.D. 2011 to już bym pewnie starał się dać kamery ethernetowe
    megapikselowe, ale technicznie dla policji starczą pewnie dobre kamery dające
    obraz po video.

    -----
    > Najlepiej to rejestrator dedykowany do monitoringu, na allegro można dostać
    rejestrator na 4 kamery za 500..600 zł, nie wiem co to warte, ale cena
    porównywalna do jakiegoś starego peceta, a sam pecet nie wystarczy, bo trzeba
    jakąś kartę, dyski itp.