    From: scruffty <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przedścianka
    Date: Sun, 22 Jan 2012 13:30:28 +0100

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 19:31:54 +0100, janusz_kk1 napisał(a):

    Witam,

    > Ok, ale bez izolacji bo zbędna, tam nie będzie dostępu zimnego powietrza.
    > Wełnę możesz dać ale niewiele da, wystarczy że tą przestrzeń zamkniesz
    > a już tam temp obniży się o parę stopni.

    wełna w stelażu raczej do wygłuszenia aniżeli do izolacji, chcę, aby tam
    cześć ciepła jednak przenikała, bo będą tamtędy iść rury od DGP. Poza tym
    nie chcę wyziębiać tej części stropu za przedścianką.

    > zrób normalnie czyli izolacja do ścianki kolankowej,

    Teraz widzę, że niejasno napisałem, standardowa izolacja do ścianki
    kolankowej łącznie z GK będzie. Jakby mi kiedyś przyszło do głowy rozbierać
    tę przedściankę, to nie chcę mieć dziur w ociepleniu. Chciałem połączyć
    folię paroszczelną z przedścianki z tą ze skosów.

    Po dłuższym namyśle nie mam do końca jasnego obrazu jak to zrobić, aby się
    tam nie pojawiła wilgoć a za nią grzyby.

    Czy taki układ ma sens:
    W pierwszym kroku zrobię całą izolację skosów i tynki na ściance kolankowej
    tak jakby tej przedścianki wcale tam miało nie być.

    Następnie postawię konstrukcję z profili. Na odcinek stropu za profilami
    położę wełnę, na nią ocieplone dodatkowo rury od GDP.

    Na stelaż przedścianki dam tylko folię paroszczelną i podwójną płytę GK.
    Dzięki takiej konstrukcji powinno tam dochodzić ciepło (przez płyty), bez
    wilgoci (zatrzyma je folia).

    scruffty