  • Data: 2012-05-06 19:28:41
    Temat: Re: przemarzniete drzewka
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 May 2012 17:12:40 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ja?! Gdzie? Kiedy? Gdzieżbym śmiał komuś coś zarzucać!

    "(...)A nie tylko wiadomości z linków
    znalezionych w pierwszym trafieniu gugla."

    > Żadnej. Napisałem to, co sam uznałem za istotne, by napisać.
    > Zrobiłem to w wolnym czasie, dla przyjemności własnej.

    Więc napisałeś "na odwal się". Skoro już coś komuś radzisz, to zrób to
    porządnie, tak aby nie przynieść komuś strat z powodu oględności swych
    wskazówek - co to niby ma znaczyc ":oskubać z liści"?
    Napisałeś, że trzeba uważać, aby nie uszkodzić pączków śpiących, czyli
    najlepiej liście ściąć pozstawiając fragment ogonka?
    Nie napisałeś.
    Zatem amator może urwac te liście razem z pączkami śpiącymiumiejscowionymi
    w kącie przyogonkowym... i tak dalej.

    > I tych,
    > którzy zechcą to przeczytać. Jak ktoś ma coś istotnego do dodania,
    > to dodaje. I zwykle też ma z tego frajdę, a ja -- wcale nie mniejszą.
    > Gdybym pisał rozprawę doktorską na temat przesadzania, to owszem,
    > kompletność tekstu musiałaby być poddana ocenie.
    >
    > A, jeszcze jedno, byłbym zapomniał. Dla mnie nie nowina, że są i tacy,
    > co czerpią radość z innego rodzaju pisania. Staram się im w tym nie
    > przeszkadzać. A nawet czasem pomagam (inni po prostu ładują do wora).

    Nie przeszkadzać, ale i nie szkodzić swymi radami - tym się kieruj.