  • Data: 2009-07-24 20:09:48
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4c1vf$msi$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz no mi gdzie gminy wpisuja sie w Kw z warunkami planu
    > zagospodarowania. Jeszcze sie z czymś takim nie spotkałem na Pomorzu a
    > troche wydziałów kw SR zwiedziłem.

    No właśnie dziś nie muszą bo co to za problem uchwalić sobie co chcą w planie.
    Najczęściej takie wpisy robią prywatni właściciele przy podziałach. Np. że budynek na
    sprzedawanej działce nie może być wyższy niż X m. Gdyby zlikwidować sowiecką
    metnalność w postaci planów zagospodarowania to pojawiłyby się normalne zapisy
    cywilnoprawne.