  • Data: 2009-07-28 12:25:06
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4a6ee9f0$1@news.home.net.pl...
    > Przy okazji zajrzyj w Kłodzku na ulicę Kromera - zobaczysz do czego
    > doprowadził brak jakiejkolwiek kontroli i legalizowanie wszelki samowoli.
    > :(
    > A przed wojną ulica nazywała się Bzowa. Małe osiedlowa uliczka w
    > robotniczym kwartale - domki niewielkie, jednakowe. A urzędnicza durnota
    > kazała sadzić obok każdej furtki krzak bzu - naprzemiennie białego i
    > liliowego.
    > To ja jednak wolę taką durnotę. :)

    Ja do takiej gminy, która by kazała konkretny domek wybudowac i konkretne
    krzaki sadzić bym się nie przeprowadził;))
    A chyba na tej grupie ktoś juz pisał ze jakas gmina kolor kostki na
    podjazdach ma w planie ujete.
    Dawno temu ale było jak pamiętam.
    Jak widać głupota urzędnicza jest nieograniczona.

    Krzysiek