  • Data: 2011-01-03 13:21:45
    Temat: Re: przeniesienie przyłącza wodnego do domu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik piotr.placzek napisał:
    > Na działce mam przyłącze wodne i prądowe, zakładane na potrzeby budowy
    > więc umieściłem je na froncie działki. W niedługim czasie będę chciał
    > wprowadzić oba media do domu, przenieść licznik wody oraz zabezpieczenia
    > prądowe.
    > Czy mogę zrobić to bez projektu, we własnym zakresie?
    > Czy takie prace należny gdzieś zgłosić - wodociągi/energetyka?

    A co masz napisane w warunkach przyłącza el i wod-kan...? Tam chyba Ci
    wyznaczyli gdzie mają być liczniki.

    Tak zrobili przynajmniej u mnie.

    Zresztą w dokumentacji budowy też coś na ten temat powinieneś mieć -
    zajrzyj :-) może o tym nie wiesz... Ja to mam w projekcie
    zagospodarowania działki z odniesieniem do projektów szczegółowych.

    pozdr
    robercik-us