    From: "mkonst" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przeniesienie przyłącza wodnego do domu
    Date: Tue, 4 Jan 2011 21:25:32 +0100

    piotr.placzek wrote:
    > Na działce mam przyłącze wodne i prądowe, zakładane na potrzeby budowy
    > więc umieściłem je na froncie działki. W niedługim czasie będę chciał
    > wprowadzić oba media do domu, przenieść licznik wody oraz
    > zabezpieczenia prądowe.
    > Czy mogę zrobić to bez projektu, we własnym zakresie?
    > Czy takie prace należny gdzieś zgłosić - wodociągi/energetyka?

    U mnie wyglądało to tak:
    Prąd - szafka z licznikiem została tam gdzie jest czyli w granicy działki.
    Od szafki ułożyłem kabel do rozdzielni w domu. Energetyki to nie
    interesowało.
    Woda - miałem docelowy projekt przyłącza czyli wodomierz w domu + tymczasowa
    studzienka wodomierzowa na dworze. Po wybudowaniu domu zgłosiłem chęć
    przeniesienia wodomierza i likwidacji studzienki. Dostałem notatkę
    określającą zasady przeniesienia. Po przeniesieniu zglosiłem do odbioru,
    przyjechali i oplombowali wodomierz w nowym miejscu.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl