eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzydatna rzecz do "nieruchomości' które promuje Jan Werbiński › Re: przydatna rzecz do "nieruchomości' które promuje Jan Werbiński
    Date: Fri, 12 Nov 2010 21:10:51 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przydatna rzecz do "nieruchomości' które promuje Jan Werbiński

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Na razie nic sie nie dzieje, deszczówka leci do studni z kręgów, z tamtąd
    > jest mały hydroforek i do instalacji.

    Na "bezobsługowo" można to załatwić umieszczeniem kawałka srebra w
    zbiorniku. Póki woda czysta to nie dzieje się prawie nic, co najwyżej
    śladowe ilości azotanu srebra są wypłukiwane przez deszczówkę (zawsze
    ciut kwasu azotowego będzie zawierała) jak zaczyna pojawiać się życie to
    nieuchronnie pojawiają się związki siarki, przyspieszą przechodzenie
    srebra do cieczy i wszelakie życie skutecznie ubiją. Stara, jeszcze od
    czasów rzymskich znana i sprawdzona metoda.

    --
    Darek