  • 1. Data: 2010-11-11 08:17:27
    Temat: przydatna rzecz do "nieruchomości' które promuje Jan Werbiński
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://www.voila.pl/405/mh28o/?1

    Kris

  • 2. Data: 2010-11-11 08:21:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:ibg8q8$il3$1@news.onet.pl...
    > http://www.voila.pl/405/mh28o/?1

    Nie rozumiem po co Ci umywalka? Nie możesz jak zwykle nie myc, lub myć tam
    gdzie zwykle?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-11 08:44:50
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Sprawa rozwodowa.
    Sąd pyta męża o powód rozwodu.
    Mąż odpowiada:
    Wszędzie syf, nieposprzątane,
    łazienka pełna brudnych ciuchów
    bo żonie nie chce się prać,
    W kuchni też nie sprząta, w zlewie najebane
    garów i talerzy że nawet odlać
    się już nie ma jak.

  • 4. Data: 2010-11-11 14:53:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2010 09:17, Kris pisze:
    > http://www.voila.pl/405/mh28o/?1

    No cóż, z ekologicznego punktu widzenia spłukiwanie muszli klozetowej
    wodą "zużytą" podczas mycia jest dobrym pomysłem.

    Aczkolwiek to konkretne rozwiązanie jest IMHO niezbyt ergonomiczne.

  • 5. Data: 2010-11-11 15:01:51
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 15:53:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No cóż, z ekologicznego punktu widzenia spłukiwanie muszli klozetowej
    > wodą "zużytą" podczas mycia jest dobrym pomysłem.
    >
    > Aczkolwiek to konkretne rozwiązanie jest IMHO niezbyt ergonomiczne.

    Roca oferuje "takie cuś":
    http://www.jumpthegap.net/site/unitFiles/14/ww.jpg

    --
    ŁC
    Optymista wierzy, że świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie którym

  • 6. Data: 2010-11-11 15:39:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2010 16:01, ŁC pisze:

    > Roca oferuje "takie cuś":
    > http://www.jumpthegap.net/site/unitFiles/14/ww.jpg

    Ooo, to już lepsze. Powstaje kolejne pytanie: czy wody zużytej w
    umywalce będzie dość do spłukiwania muszli?

    Mi chodzi po głowie podłączenie prysznica z łazienki na piętrze ;)

    (teoretycznie tylko, bo nie mam łazienki na piętrze ;) )

  • 7. Data: 2010-11-12 08:42:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-11-2010 o 15:53:18 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > No cóż, z ekologicznego punktu widzenia spłukiwanie muszli klozetowej
    > wodą "zużytą" podczas mycia jest dobrym pomysłem.
    Ja do tego celu ma wydzieloną instalację i deszczówkę którą spłukuję kuble,
    myję auto, podlewam ogródek.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-11-12 08:51:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ooo, to już lepsze. Powstaje kolejne pytanie: czy wody zużytej w
    > umywalce będzie dość do spłukiwania muszli?

    a jak a pojemność ma typowa spłuczka? :)

    w mojej muszli często mały spust wystarcza do spłukania dużej zawartości
    kibelka :)

    efektywność spłukiwania zalez tez bardzo silnie od ukształtowania muszli

  • 9. Data: 2010-11-12 08:53:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > Ja do tego celu ma wydzieloną instalację i deszczówkę którą spłukuję
    > kuble, myję auto, podlewam ogródek.

    a jak sie zabezpieczasz przed rozwojem w deszczówce życia?

    masz lampy UV czy jakąś chemie dodajesz?

  • 10. Data: 2010-11-12 09:14:52
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-11-2010 o 16:39:29 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Ooo, to już lepsze. Powstaje kolejne pytanie: czy wody zużytej w
    > umywalce będzie dość do spłukiwania muszli?
    Raczej nie bo do mycia rąk nie zużyjesz 6-9L wody a tyle
    potrzebujesz do napełnienia muszli. Poza tym w tym zbiorniku musi być
    przelew do kanalizacji aby nadmiar wody z umywalki spuścić, czyli jakieś
    zapachy będą sie przez niszczelności zbiornika (pokrywy) przeciskać
    do łązienki.

    > Mi chodzi po głowie podłączenie prysznica z łazienki na piętrze ;)

    Wg mnie obecnie nie warta skórka wyprawki, chyba że ktoś ma b.poważne
    kłopoty z woda.

    --
    Pozdr
    JanuszK