eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...Re: przyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 2 Jan 2014 04:46:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: przyklejanie płyt gipsowych a osadzanie puszek elektrycznych...
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 12:04:09 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    > Najprościej to porządnie osadzić puszki w ścianie i zwinąć w nich kable w
    > "ślimak". Po dopasowaniu płyty a przed przyklejeniem wyciąć mniejszy otwór
    > mniej więcej tam gdzie ma być i przykleić płytę. Następnie nożem powiększyć
    > otwór do rozmiaru puszki i gotowe. Gniazda i włączniki montuje się po prostu
    > na dłuższe śrubki i trzymają bardzo solidnie.

    Popieram.
    Właśnie cały trik polega na tym aby w płycie zrobić otwory mniejsze ale tam gdzie
    jest już puszka lub otwór na pusze z kablem w środku.
    Puszke można osadzić albo w samej scianie albo zlicowaną z płytą. IMHO dla
    niedręczonych gniazdek nie powinno to byc problemem. Ale ważne aby te wstępne otwory
    były tam gdzie ma byc puszka.

    Ale IMHO nie ma co kombinować z takimi płytami.
    Tynkowanie z tytki marketowej nie jest trudne. Warto sprobować.
    Potrzeba tylko blaszanej pacy i listwy wyrównującej.
    Tytka tynku to koszt rzędu 9 zł.
    U siebie robiłem kreislem 500-ileśtam i ładnie sie robiło. Schnęło jakieś 3-4 dni a
    potem troche wilgoci wyłaziło ale w taki zimowy czas powinno sprawnie wyschnąć.
    No, ale jak ktos potrzebuje na już to niech robi płytą. Byle szczelnie, bo jak wilgoć
    pod spód wejdzie to słabo będzie...