  • Data: 2014-01-12 19:33:37
    Temat: Re: przyłacze wodne - ile to kosztuje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:05:34 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:

    > cenę kompletu zasuwa,zlączka,etc(wiem,że firmy mają zniżki)
    Firmy nie maja czasu na załatwianie "zniżek" .Zreszta nie maja w tym zbytniegop
    interesu. Z praktyki wiem że inwestor sam większe zniżki wytarguje jak obrotny
    bedzie.
    >W cenie powinno być również badanie bakteriologiczne.Potrzebne wodociągom,nie
    >tobie.Takie są przepisy.Tak,jak wymóg zalania nowego przylącza podchlorynem.
    Jakie przepisy złamałem skoro moje przyłacze nie zalewałem podchlo cośtam i nie
    robiłem żadnego badania bakteriologicznego?

    > Kto beka? wodociągi.To tylko przyklad,nie zamierzam rozwijać tematu.
    Na największy idiotyzm można znależć uzasadnienie

    > Aha,ostatni odcinek warto dać w rurze oslonowej.To dodatkowy koszt i >klopot,ale
    jak nalejesz wody to ma którędy splywać.I trudniej rurę uszkodzić.to >tyle.
    Co to jest "ostatni odciek"?