  • Data: 2014-01-13 09:04:19
    Temat: Re: przyłacze wodne - ile to kosztuje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 08:31:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Owszem, z tego zyje. Chcesz mi zasugerowaďż˝ ze sie myle? :-)
    Kazdy może się pomylić
    Jak robiłem przyłącze to było jak napisałem wyzej: warunki, wykonanie, pózniej
    geodeta naniósł na odpowiednie mapy
    Zarówno wodociągi jak i kierbud oraz PINB przy odbiorze nie kwestionowali tego.
    Widocznie co kraj to obyczaj- ktoś tam wyżej pisze że pismo z sanepidu musiał miec i
    zalanie chlorem czy jakoś tak. I pewnie urzędasy na to jakies uzasadnienie mają.