  • Data: 2009-07-24 16:35:48
    Temat: Re: psia kupa na trawniku...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:28:05 +0200, mAYKIN napisał(a):

    > Bo to zapewne suka X bardzo podobna do psa X. A tak dla mojej informacji, to
    > czy jest to takie istotne czy pies czy suka?, Może chodzi o to że pies sika
    > plemnikami i wtedy trawa rośnie inaczej.

    O to chodzi, że pies sika (i nie tylko) raczej w stałych miejscach na
    obrzeżach ogrodu, a suka - gdzie ją akurat potrzeba zastanie, tam robi
    swoje.
    To twierdzę na podstawie 30letniej obserwacji wielu moich psów i suk,
    których miałam już sporo i były po kilkanaście lat (zawsze mamy
    przynajmniej 2 psy/suki, bywało że i 3 lub 4 na raz).