  • Data: 2013-09-18 21:43:13
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-18 16:53, Ergie pisze:

    > I tak mnie teraz naszło bo cały czas w tej dyskusji pojawiają się opinie
    > na temat sensowności a mnie oprócz sensowności interesuje jeszcze
    > obowiązkowość lub nie pewnych rozwiązań. W związku z tym ma pytanie czy
    > jest obowiązek doprowadzenia uziemienia do akrylowej wanny lub brodzika
    > skoro też za jakiś czas mogą być wymienione na metalowe?

    Nie wiem jak mowia przepisy, ale ja dodatkowego potencjalu bym nie
    wprowadzal do pomieszczen mokrych.
    W sytuacji Hollywoodzkiej suszarki, kiedy wpadnie do wody bardzo watpie
    by byla bardziej niebezpieczna w wannie nieuziemianej. Prad po prostu
    poplynie najbardziej przewodzacym obwodem, czyli praktycznie zamknie sie
    w suszarce i zadziala w nadpradowy. Kiedy wanna bedzie uziemiona prad
    poplynie przez wode do momentu wylaczenia przez roznicowke. Sytuacje
    bardziej niebezpieczna upatruje jednak kiedy wanna bedzie uziemiona.

    Pozdro.. TK