  • Data: 2018-05-24 21:26:16
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 May 2018 12:17:12 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Ja mam tanią od 21. A program prania ma 54 minuty :>

    Przebijam, ja mam program godzinny już z suszeniem. ;P

    > Zresztą to i tak detal, jak robię pranie w łykęd to
    > z 10 pralek zwykle leci przez te 2 dni.

    Niezły przerób. :P Ile masz koszy na brudne ubrania? :>

    Swoją drogą jak jesteśmy przy pralce, to nadmienię że wahałem się czy brać
    pralkę i suszarkę czy pralko-suszarkę i suszarkę do pralni w nowym domu.
    Doszedłem do wniosku, po zakupie i używaniu pralko-suszarki w obecnym domu,
    że jednak kupie pralko-suszarkę, właśnie żeby sobie w nocy odpalić pranie a
    rano mieć już suche rzeczy, a suszarka będzie w kombajnie z pralką na
    weekend jak się upierze i będzie można przełożyć do suszarki. Oczywiście
    pralko-suszarka kondensacyjna słabiej suszy, ale to jednak wygodne wrzucić
    brudne a wyciągnąć prawie suche. Prawie, bo jednak musi to sobie po wyjęciu
    odparować do końca pare minut.

    --
    Pozdor
    Myjk