  • Data: 2018-05-25 08:59:02
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 25 May 2018 00:09:17 +0200, Pete

    > Użytkownicy G12 dzielą się na tych, którzy dostosowali życie do taryf
    > nocnych i tych, których to dopiero czeka ;)

    Użytkownicy dzielą się na tych co przeszli na G12W i tych co dopiero
    przejdą (jak się w końcu liczyć naumiooo).

    Poza tym nie wszyscy srają kasą, nie wszyscy też lubią ciężko zarobioną
    kasę wyrzucać w błoto, skoro praktycznie tym samym nakładem (no bo co to za
    problem 5 sek. poświęcić na włączenie timera, czy jednorazowe
    zaprogramowanie grzania wody w 2T) ma się zysk.

    Mnie się w tygodniu nie chce z praniem babrać, wolę w weekend zapuścić, ew.
    w nocy. U mnie pranie z suszeniem to 5kWh, załóżmy 4 prania w tygodniu w
    G12 za 0,35zł to 336zł/rok. W G11 za 0,57zł to 547zł/rok. 200zł różnicy
    rocznie to mało za wciśnięcie pięciu przycisków?

    --
    Pozdor
    Myjk