  • Data: 2009-11-23 11:17:22
    Temat: Re: pytanie do elktryków- długość przewodu
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasumujac uzasadnij swoje rady odpowiednim punktem normy czy norm. Nie
    > przecze, ze byc moze te zapisy sa zgodne z tym, co napisales, ale wierzyc mi
    > sie nie chce aby to byla prawda.
    > Dwa lata temu pracownik podlaczyl mi w Polsce prad do domu, ktory przez
    > pietnascie lat byl niezamieszkaly; tam instalacja byla rodem z lat 70-tych -
    > trzy bezpieczniki topikowe nad i trzy pod zalozonym przez niego licznikiem sa,
    > wszystko zaplombowal, zaplacilem cos kolo paru piec stow i prad w domu mam. Az
    > sie dziwilem, ze do niczego sie nie przyczepil.
> [...]
    Odpiszę Ci wal się bo czegoś innego onanet nie przepuści. Dlaczego ja mam
    udowodnić ze nie jestem wielbłądem jak mnie to nie dotyczy. Chcesz wiedzieć to
    znajdź zapis w normach. Co mnie obchodzi jak kto ma zrobioną instalację. Ile
    sobie różnicówek założył, czy bezpieczniki ma naprawiane gwoździami. Masz
    pretensję do listonosza że złe wiadomości w liście były.