  • Data: 2010-02-16 23:16:00
    Temat: Re: pytanie do hydraulików
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hld4fb$79v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > "p47" <k...@w...pl> wrote in message

    > Nie jestem hydraulikiem, ale warto umiec to, czy owo...
    > Polać pokrętło z czajnika gorącą wodą, podczas gdy głowicę schładzać
    > zimną.

    I to jest przykład, gdy słuszna teoria rozmija się z nieposłuszną
    praktyką!:-)
    Szczególnie chętnie chciałbym zobaczyc to schładzanie zimną woda głowicy!
    (przypominam, -głowica jest CAŁKOWICIE schowana wewnątrz pokrętła...)
    Pomijam juz to, ze oba te elementy wykonane są z mosiądzu, doskonale
    przewodzącego ciepło

    p47