  • Data: 2011-05-28 19:38:48
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:irri4m$hei$1@opal.futuro.pl...

    > No więc ci popęka, koniec kropka. Zamów strzemiona 16 albo grubsza ława o
    > 5-10cm

    Kiki, weź ty nie pitol - gdyby sie budowało twoja metoda każdy fragment budowy byłby
    3x droższy i nic lepszy. Wymiary jak powyżej, zgodne z projektem są dobre. Pewnie ze
    trzeba pilnowac ale normalni fachowcy bez trudu to zrobią porządnie.

    Quent - nie daj sie straszyć - po fotkach widac ze fachowiec wie co robi.

    b.