  • Data: 2011-05-31 06:29:00
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-05-2011 o 15:35:04 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vwaduc104limig@sioux...

    > Pod warunkiem, że będzie równe jak wiązka lasera, nie zaczbie się
    > wyginać od ciepła hydratacji i bedzie zespawane i przyspawane do
    > szalunków :-)
    > Ale pożyjemy, zobaczymy :-)

    :O kiki.. bądźmy poważni.. jakie ciepło hydratacji! To jest tylko ława..
    przekrój średnio 40x40cm.. przy gorszych warunkach 60x40cm lub maksymalnie
    80x40cm - jakie tu może być ciepło hydratacji.. Takie rzeczy bierze się
    pod uwagę, jak się wylewa element którego rozmiary liczone są w metrach!

    I dalej.. co ma być przyspawane do szalunków - zbrojenie?? Proszę Cię kiki
    zejdź na ziemię. Nikt nie da sobie niszczyć szalunków systemowych, tym
    bardziej, że nie ma takiej potrzeby.. w dodatku technologia tego nie
    przewiduje i nie ma na takim szalunku odpowiedniego miejsca, do którego
    można coś przyspawać :)

    Widziałem kiedyś rozwiazanie z opieraniem zbrojenia na drutach
    przeciągniętych przez deski szalunkowe na odpowiedniej wysokości. Inny
    wariant to pręty włożone przez otwory przewiercone na odpowiedniej
    wysokości i spięte tzw. żabkami - pełnią dodatkowo rolę spinając szalunki.

    --
    PZDR
    Shaman