  • Data: 2011-07-23 14:57:02
    Temat: Re: rachunki ze prąd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gupik" j0eai0$co9$...@n...news.atman.pl

    > no ja też mieszkam w Białymstoku i moim dostawcą jest
    > ZEB , a nie myślałeś o tym żeby zmienic dostawcę prądu
    > [ ile teraz płacić ze ten prąd ] ??

    > no ciekawie ile by kosztowała taka turbina wiatrowa
    > i do czego ona byłaby zdolna ??

    Jaka turbina? [cholera! -- kto mu opowiedział o moich planach?!
    trzymałem to w takiej tajemnicy...] Nie myślę o żadnej turbinie!
    To jakieś pomówienia! [zgodnie z dyrektywą OjcaZ powinienem był
    użyć słowa 'prowokacja' bądź 'manipulacja' -- ale że wszystko
    odbyło się tak szybko....]

    Alternatywni dostawcy energii? Coraz częściej myślę
    o możliwości przejścia do Enei. Na razie niestety
    [czy raczej -- na szczęście] Enei nie ma w tym regionie. :)
    [alternatywni dostawcy energii? oglądając reklamę Enei
    o ,,małych i średnich'' -- mam ochotę na rzyganie...]

    10 złotych za 1 W w Słoneczku -- to strasznie dużo.
    [to przystępna cena, ale w istocie jest zdecydowanie miej
    niż 10 W ze 100 złotych panelu; do tego dochodzą koszty
    akumulatorów, koszty regulatorów napięcia i ładowania,
    różnice w zapotrzebowaniu -- to chce 5 V, tamto 9,
    a jeszcze inne coś chce 12 V... wszystko starzeje się...]
    Na razie nie ma o czym myśleć...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'