    From: Panslavista <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: rainbow
    Date: Thu, 19 Feb 2009 03:00:36 -0800 (PST)

    On 19 Lut, 11:42, Panslavista <p...@g...com> wrote:

    >      Hyla tańsza i poręczniejsza 4 litry wody - Rainbow tylko 2 litry
    > do małego zbiornika, duży można było dokupić. O ile pamiętam Rainbow
    > miał kółka na stale, Hyla ma wózek z którego wyjmuje się ją w prosty
    > sposób, w wózku są otwory na zamontowanie rur i ssawek - resztę
    > chowasz do szafki (tak jak tradycyjny) i na wieszak.
    >      Zbiorniki Rainbow miały kopułę na zbiorniku, Hyla ma proste
    > ścianki - łatwa do opróżnienia. Aby nie brudziły się i dla lepszego
    > mieszania kurzu często trudno zwilżalnego wystarczy kilka kropel
    > dowolnego płunu do mycia czy prania, lub firmowego aromatu. Miałem
> [...]

    ZNALAZŁEM !!!

    Jedną i jedyną wadę Hyli - brak odrębnego układu chłodzenia silnika.

    Moj syn wziął Hylę do babki na wieś, a tam remontowano kuchnię kaflową
    - uzył Hyli do wyciągania z zakamarków kuchni kurzu, kawałków gliny i
    sadzy, gdyby to robił po trochu nic by się nie stało, ale mlody
    zanurzył rurę i Hyla napełnila zbiornik wszystkim i po separator,
    który spowolnił na tyle, że przestał separować - kurz poszedł do
    silnika. Kosztowało mnie to troche nerwów... Uznano że silnik miał
    wady produkcyjne...

    Jedną i jedyną wadę Hyli - brak odrębnego układu chłodzenia silnika.

    ALE TO TYLKO MASZYNA DOMOWA, NIE PRZEMYSŁOWA...