  • Data: 2010-10-13 19:29:01
    Temat: Re: raport z budowy :-)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i94vte$eb1$1@news.onet.pl...

    > bo (poza murowaniem ścian) robiłem sam. Szacuje ze oszczedziłem na
    > robociznie ok.7kzł.

    I spoko :) Ja tez fundament robilem sam. A Marek to chyba
    rozpizdziuchy na budowie nie widzial :-) A o koszty jakiejs
    "rekultywacji" sie nie martw - przeciez tam bylo zwykle pole, to co tu
    rekultywowac? ;) Ja to mialem rozpizdziuche na dzialce - kilkaset
    wywrotek roznego typu ziemi i gleby, kilkadziesiat godzin pracy duzej
    ladowarki etc.. I juz w pierwszym sezonie mimo, ze na gorze jest
    sredniej jakosci humus rosnie sobie zielona trawka i szybko sie
    zageszcza ;-) Zielone na wszystkim wyrosnie ;P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.