  • Data: 2010-10-14 18:43:13
    Temat: Re: raport z budowy :-)
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Paź, 19:34, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Wybudowałem fundament :-)
    > Zapraszam do obejrzenia filmiku przedstawiającego moje zmagania z
    > rzeczywistością budowlaną:http://www.youtube.com/watch?v=2F4XX_aOXis
    >
    > Takie dodatkowe info: budowa realizowana systemem gospodarczym , fundament o
    > powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł. Działalnosc na budowie
    > trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie 300tysięcy fotek. :-)
    >
    > Ciąg dalszy nastąpi :)

    Bledy:
    1. Trzeba bylo wybrac ziemie pod calosc odrazu a nie zmuszcz ludzi aby
    siedzieli w malym rowku
    2. Nie zrobiles przepustow pod kanalize , prad, wode
    3. Nie polozyles rur do GWC wodnego
    4. Nie zrobiles przepustu i rozprowadzenia do nawiewu powietrza do
    kominka i pieca
    5. Pozwalajac na wjazd ciezkiego sprzetu uszkodziles izolacje od
    przadu budyku lacznie z zalamaniem styro - poziej to naprawiles
    6. Nie zauwazylem abys styro dawal na folie. (no chyba ze chcesz
    pozniej ale to troche bez sensu 2x posadzke lac)