  • Data: 2010-12-06 14:33:39
    Temat: Re: raport z budowy - czesc 2
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-12-2010 o 14:33:31 Maciej S. <m...@c...pl> napisał(a):

    > Trzymaj się od tego z daleka, robiłem z tego kiedyś dobudowę do domu
    > i większego g...a nie miałem w ręce, niestety skusiłem się ceną a później
    >
    > Hmm, a tak chwalą na necie - parametry wydają się idealne - i akustyka
    > bardzo dobra, i izolacja.
    Ale użytkowo do d.. kołki sie nie trzymają, sypie się bo oszczędzają na
    cemencie
    i kulki keramzytu słabo się trzymają. Przyciąć też trudno, potrafi się w
    rękach
    rozlecieć. Wszystko zależy od wytwórni, może źle trafiłem, ale wg mnie
    pustaki
    z tego to są troche za słabe, BK ma wiekszą spójność, łatwiej się obrabia.

    --
    Pozdr
    JanuszK