    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Date: Mon, 11 May 2009 01:22:22 +0200

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Ja cyrkulacje zrobilem niemal do samej baterii. Odkrecam wode i leci ciepla
    > od razu. Niby nie potrzebnie, ale co za roznica gdzie zalozy sie trojnik i
    > rurke cyrkulacyjna, pol metra w ta czy w ta. Tak odkrecam i jest ciepla bez
    > najmniejszego czekania.

    Zakładam że i u mnie tak będzie, skoro instalacja będzie wyglądała tak:
    wyjścia (krany)

    \--------------------(powrót recylkulacji do boilera)

    Przy ostatnim kranie, 5cm od jego kurka, będzie trójnik i powrót do
    pompy i zbiornika, co wymusi przepływ ciepłej wody przez całą magistralę
    i dostępność jej przy wszystkich kurkach.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173