  • Data: 2012-05-15 13:20:14
    Temat: Re: rekuperator
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-15 13:12, Adam pisze:
    > Ja mam w malym wiatrolapie i nawiew i wyciag. Zrownowazone, wiec nic nie zaciaga z
    zewnatrz, a dzieki temu wszystko momentalnie wysycha (przemoczone buty, kurtki,
    rekawiczki etc). Polecam to rozwiazanie - to pomieszczenie MUSI byc wentylowane :)
    > pozdr.

    Chodziło mi o fakt, że przy wchodzeniu do domu wiatrołap szybko się
    wychładza i zaciągane stamtąd chłodne powietrze wychładza układ.

    Chyba, że masz jakiś osobny układ wentylacji zrównoważonej nie połączony
    z rekuperatorem obsługującym resztę domu.