  • Data: 2019-06-02 13:52:33
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk pisze:

    > Jakbyś miał chłód z którym nie masz co robić to byś go wolał
    > puszczać w glebę/atmosferę gdzieś za domem niż se podmuchać
    > w paszczę jak będzie nieznośnie?

    Przypadek całkiem teoretyczny i wydumany, ale jeśli odpowiedzieć
    mam równie teoretycznie, to wybieram wariant numer jeden -- nie
    zdarzyło się jeszcze, bym siedzenie na tarasie uznał za nieznośne.
    Chociaż z drugiej strony w moim przypadku taras jest to miejsce
    "gdzieś za domem", z naturalnym cieniem i właściwymi okolicznościami
    przyrody, a wstawianie tu jakichś obiektów przemysłowego chłodnictwa
    nie pasuje do koncepcji.

    Podtrzymuję zatem: tylko brzmi, a ogólnie sensu w tym mało.

    --
    Jarek