  • Data: 2019-06-02 14:25:14
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2019 13:30:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 2 Jun 2019 01:23:22 -0700 (PDT), Budyń

    > Tego, a usługowo byś nie chciał pogmerać?

    na dzien dzisiejszy to nie. Ja zyję z czegos innego. Ale wciąż mam w planie
    dokumentacje powykonawczą dość dokładną wykonać aby moi użyszkodnicy umieli nad tym
    zapanowć.
    Nad takim programem to trzeba jako wlasciciel obiektu posiedziec samemu, szkielet
    programu, kominikacja itp jest gotowy ale nie da się zdalnie wymyslić komuś
    zależności ustawień pomp itd, no moze w przypadku zwykłej prościzny - ale wtedy
    zwykły sterownik pieca jest wystarczająco dobry.

    b.