  • Data: 2019-06-02 21:25:21
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Pomysł git. Ale mnie się przypomniało że masz bufor w chacie.
    > Tego bufora wodą studzienną chłodzić a potem z niego w razie
    > potrzeby na podłogówkę. Chyba najprościej.

    Najprościej?! Po grzyba w to w ogóle mieszać jakiegoś osobistego
    bufora, zamiast korzystać z tego ogólnego pod ziemią? Ten naturalny
    ma taką miłą cechę, że zawsze daje wodę o tej samej temperaturze.
    W każdym innym będzie się dało zaobserwować logarytmiczny wzrost
    temperatury. A tu każdy stopień się liczy, zakres jest niewielki.

    --
    Jarek