  • Data: 2019-06-12 11:30:20
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy w gugla wpisać "Expertyza, czyli o Jacku slow kilka", by
    > dowiedzieć się niemal wszystkiego. Ten od klimatyzowania tarasów
    > świetnie wpada w jego sposób myślenia.

    Mnie to rybka, ale Ty masz dalej problem. Z rozumieniem tego co
    czytasz. Albowiem "ten od klimatyzowania tarasów" już Ci raz
    wytłumaczył jak (prawie) chłop krowie na miedzy:

    > W dniu 7.06.2019 20:59, Myjk pisze:
    > Mon, 3 Jun 2019 23:20:40 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Ale nadal nie kumam w czym masz problem. Masz pompę ciepła do grzania
    > basenu, stoi obok basenu i dmucha. Dmucha chłodem. Jak to u mojego sąsiada.
    > Mało to razy dzieciaki latały do pompy ciepła żeby się ochłodzić? Nawet
    > dzieci kumają proste rzeczy, tj. że jak można się schłodzić i ciału ulżyć,
    > to się to robi -- a Ty jakoś nie możesz. No bo jak to tak... klimatyzacja
    > pod gołym niebem! Toż to grzech normalnie.

    A Ty dalej swoje o "klimatyzacji pod gołym niebem". Może poproś "tego od
    klimatyzowania tarasów" by Ci jeszcze raz napisał, ale wolno ("piszę
    do Ciebie wolno, bo wiem, że nie potrafisz szybko czytać") o tym jak
    chce wykorzystać "odpadowe" zimno przy ogrzewanie basenu PC.