    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: remont mieszkania - kilka spraw - długawe
    Date: Sun, 02 Jan 2011 21:46:58 +0100

    Użytkownik itam napisał:
    > Łazienka/kuchnia - miejscowe ogrzewanie podłogowe (tylko pod nogi)
    > tu nie mam żadnego doświadczenia. W necie poczytałem o matach i wężach.

    A skąd masz zasilanie tej podłogówki? Czy z Twojego kotła, a może z
    sieci miejskiej...?
    Podłogówka musi mieć niską temperaturę, zatem i kontrola nad tą temp
    jest konieczna...

    > Generalnie widziałbym takie ogrzewanie sprzężone z włącznikiem światła
    > lub oddzielny włącznik (bez sterownika).

    No nieee...
    Takie coś nie przejdzie... :-)))

    Podłogówka jak jest dobrze zrobiona, to potrzebuje co najmniej kilku
    godzin, żeby w ogóle coś zaczęło być odczuwalne.
    Z wyłącznikiem światła chcesz ją sprzęgnąć... i co...? Włączasz światło,
    a po tygodniu wyłączasz, jak na zewn. temperatury się podniosą? czy jak?
    :-)))

    Nie słyszałem, żeby kalafiory sprzęgać z wyłącznikiem światła, a co
    dopiero podłogówkę.
    To nie przejdzie.

    Na co zwrócić uwagę? Co polecacie.

    Jak już chcesz tą podłogówką sterować, to może jakiś sterownik w cyklu
    dobowym - na małej powierzchni może się sprawdzi, ale musisz ustawić
    załączanie z kilkugodzinnym wyprzedzeniem do przewidywanych potrzeb,
    żeby miało to w ogóle sens - np załączenie o 2 w nocy, żeby na 6 rano
    coś ta podłogówka dawała...

    pozdr
    robercik-us