    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Fri, 26 Oct 2012 08:40:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
    From: k...@v...pl

    W dniu piątek, 26 października 2012 15:17:53 UTC+2 użytkownik Robson napisał:

    > Witaj w rodzinie! Zaczynasz rozumieć, na czym polega ten system :D
    >
    > Niedawno ktoś podał ceny kolekorów słonecznych, zanim państwo nie
    >
    > zaczeło dotować kredytów na nie zaciąganych. Tak, masz rację, obecnie
    >
    > dotacja wynosi 45% ceny zakupu, przed programem kolektory kosztowały 50%
    >
    > obecnej ceny...
    >
    > I tak na każdym kroku tworzone jest prawo wspomagające kolesi...

    Prawo promujące kolesi nie nakazuje nikomu korzystać z dotacji. Jak 2m2 kolektora
    kosztują 800 złotych a te same 2m2 z dotacją 1400 złotych to chyba wiadomo które
    kupić. Polacy to ogólnie kretyni chcący być na siłę cwaniakami. Dali się z
    budownictwem mieszkaniowym podpuścić 30 lat temu i teraz dostają za to po dupie. Jak
    okradną mądrego to mi go trochę mniej szkoda niż jak głupi sam się daje okraść. W
    Polsce, biednym kraju, modelem rozwiązującym problemy mieszkaniowe powinno być
    budownictwo spółdzielcze i wynajem mieszkań. W tej chwili, po 30 latach
    transformacji, należy zadać pytanie czy w Polsce są jakieś problemy mieszkaniowe.
    Odpowiedz może być jedna. Z wyjątkiem dwóch miast które będą się rozwijały w reszcie
    ludzi będzie ubywało. Zostaną po nich mieszkania których nie będzie miał kto kupić
    lub wynająć. Na cud że przyjadą tutaj Niemcy, Francuzi, Anglicy bym nie liczył.