  • Data: 2011-01-28 09:04:21
    Temat: Re: rolety zewnętrzne
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > Z tego co pamiętam - jak szukałem materiału dla siebie znalazłem sporo
    > wiarygodnych danych - i suporex + styropian miały idetyczne parametry.
    > Ale tylko Ytong bo np. już inni producenci tego typu pustaków nie
    > wypadali już tak dobrze.

    oj coś zbyt mocne skróty myślowe zastosowałem doprecyzuję:

    > Z tego co pamiętam - jak szukałem materiału dla siebie znalazłem sporo
    > wiarygodnych danych - i suporex + styropian miały idetyczne parametry -
    jak Ytong 36,5

    > Ale tylko Ytong bo np. już inni producenci tego typu pustaków Z
    BETONU KOMURKOWEGO nie wypadali już tak dobrze.

    Np. Solbet chwalił się identycznymi parametrami jak Ytong ale ich dane
    były PONOĆ zaokrąglane np bie mieli pustaka klasy 400, a 420 więc nie
    mógł on mieć identycznych parametrów jak Ytong.
    Chciałem to zweryfikować w rozmowie z przedstawicielami firmy na targach
    ale oni olali Targi, a ja olałem Solbet