    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rozdrabniacz do gałęzi
    Date: Wed, 29 Apr 2020 14:47:36 +0200

    W dniu 29.04.2020 o 12:34, collie pisze:

    > Jak się ma dwie lewe ręce, to lepiej sobie odpuścić
    > takie ustrojstwo. Dla własnego bezpieczeństwa.

    Nie mam dwóch lewych rąk, wierz mi. Ale to urządzenie po prostu było do
    bani moim zdaniem. Dlatego pytam jak ów "Faworyt" się spisuje.
    Bo ja po doświadczeniach z tamtym pożyczonym uznałem, że te wszystkie
    małe, tanie rozdrabniacze po prostu są beznadziejne i szkoda w ogóle się
    za nimi oglądać. Bo jak mam cały dzień po jeden gałązce wrzucać i
    jeszcze co chwilę urządzenie otwierać, odblokowywać, czyścić itp., żeby
    zadziałało dalej, to pier%#$@ taką robotę. Poradzę sobie w inny sposób.

    Pzdr
    --
    /__/_* /