eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace... › Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    Date: Sat, 3 Sep 2011 02:59:17 -0700 (PDT)

    On Sep 2, 9:31 pm, "binek" <a...@p...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Sprawa moze nie związana konkretnie z wystrojem wnętrz, ale mam problem z
    > fachowcami, którzy wykańczają mi łazienke. Moze ktos bedzie w stanie pomoc
    > mi rozwiązać problem. Mam 25 lat , wiec i doświadczenie zyciowe takei sobie,
    > a juz na pewno jesli chodzi o wykańczanie...
    > Ustaliłem z fachowcami, ze cała łazienka czyli kafle, podłoga sciany,
    > polozenie płytek na regipsach( zabudowa stelazy od WC), cały koszt łacznie 3
    > tys zł.
    > POdczas prac okazuje sie, ze to płytki za twarde i sobie jakies wiertło do
> [...]

    Sciemniaja. Nie znam twardych plytek. Co to za jedne? Granity jakies?
    Policz calosc ile ma m2, ile jest obrobek czyli otworkow, krawedzi,
    zalaman. policz ile zrobili na gotowo. Jesli nie zafugowane odlicz
    10%.
    Obrobke licz x 1,5, czyli jak jest 6 kafelek na krawedzi to ich
    powierzchnie licz jako 1,5.

    Takie rozliczenie jest uczciwe.

    Mozesz tez poszukac innego fachowca i jak ci ten inny da wycene na
    calosc i dokonczenie to sobie odejmiesz i zaplacisz im tyle zeby
    calosc cie wyszla tyle ile planowales.