  • Data: 2010-01-29 21:02:08
    Temat: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:hjvfn4$dad$1@news.onet.pl...

    > A kto powiedział, że za rok tego nie będzie? Pokaż mi gdzie takie coś
    > napisałem. W tej chwili nie mam, ale nie wiem, co będzie za rok.

    Ale to mozesz dolozyc tak czy tak. Nie o to chodzi, ze kociol jest zly bo ma
    za duzo tylko o to, zeby dobierac do konkretnych potrzeb dzis lub
    planowanego pozniej, a nie placic nie wiadomo ile tylko dla tego, zeby byla
    hipotetyczna mozliwosc. Majac jaki kolwiek inny kociol wiekszosc z tych
    funkcji i tak bedziesz mogl miec wtedy kiedy okaza sie potrzebne. Jesli w
    ogole.

    > Zdalne sterowanie? Hmm, zdziwię Cie ale to tez jest brane pod uwage.

    Mnie to zupelnie nie bawi, ale rozumiem, ze nie kazdy zyje jak ja i czasami
    ktos moze wyjezdzac w dluzsze delegacje.

    > Teraz nawet podlogowki w domu
    >
    > Podłogówki nie dołożę??? Nie muszę dokładać, bo leży już kilkaset metrów
    > (za dużo wątków chyba prowadzisz)

    A nie nie. Przede wszystkim to pamietam niektorych uczestnikow dyskusji, ale
    wylacznie tych, ktorzy sa tu dluzej choc nie tylko. Nie pamietam zebys kiedy
    kolwiek pisal, ze masz kilkaset (??) metrow podlogowki a jedynie dom 140m^2
    z podlogowka i kilkoma grzejnikami bez mieszacza. To pamietam. Pamietam tez,
    ze jak dolozysz mieszacz to kociol to zobaczy. W tym kontekscie malo kto
    bedzie potrzebowal "zobaczenia" podlogowki kiedys tam, kiedy jej dolozenie
    nie jest juz mozliwe. Dla tego pisalem o dobraniu kotla do wlasnych potrzeb.
    Skoro Twoje sa takie to nikomu nic do tego, ale to nie jest argument zeby to
    kupic bo ma mozliwosc.

> [...]
    > wszystkim głośno oznajmiasz że u Ciebie wisi MCR + solary. To samo robimy
    > tylko ty nie chcesz przyznać tego że inni mogą mieć inne spojrzenie na ten
    > sam problem, może nawet czasami lepsze. Twoje wybory z założenia muszą być
    > doskonałe innych mogą co najwyżej Tobie dorównać. To nie jest pierwszy
    > wątek gdzie sie spierasz o pierdoły. W ilu wątkach próbujesz wmówić
    > ludziom, że Twój kocioł i twoje solary to jest szczyt tego co mozna mieć.
    > Jeśli ktoś kupił coś innego to albo przepłacił albo mu to padnie bo kupił

    Dalej nie czytam.
    Doszedlem do tego miejsca w nadziei, ze prowadzimy tu sobie dyskusje ale
    nie, dyskusja skonczyla sie juz dawno jak widac i zaczynaja sie dyrdymaly.
    Probowalem uzasadnic swoj poglad pamietajac, ze inni tez to czytaja i byc
    moze cos z dyskusji dla siebie wartosciowego wynosza. Do tego momentu
    szanowalem Twoj poglad pamietajac, ze moze byc inny. Tyle ze tu o poglad juz
    nie chodzi a zatem pozwol, ze grzecznie sie oddale.

    Pozdro.. TK