  • Data: 2013-04-30 08:55:50
    Temat: Re: rury PE pod fundament, na zapas
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 08:17:12 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
    > Ja buduje na płycie z kilku powodów:
    > 1. większość prac chce wykonać samemu, z pomocnikami będzie różnie, nie
    > chcę się uzależniać od "szfagra" dla mnie czas jest najważniejszy przy
    > płycie się mniej na robię, nie muszę nosić ciężkich bloczków a i beton i
    > pompę tylko raz wzywam

    ja wychodziłem też z takiego założenie - może nieco przesadziłem bo za stan surowy
    zamknięty "fachowcom" zapłaciłem całe 2000zł - reszta własnoręcznie.
    A płaciłem tyle własnie za murowanie bloczków - też na to nie miałem ochoty :-)

    Fundament prostokątny 7x15m kosztował mnie 25100zł (łącznie z powyższym) -
    zeby porównywac do twojej płyty trzeba doliczyć ocieplenie poziome czyli styro za
    jakies 3500zł i wylewki (kto wie ile za m2 ?) . Jak bedziesz znał koszt twojej płyty
    daj znać.

    b.