    From: "JP" <J...@G...COM>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ruszt pod siding
    Date: Tue, 16 Jun 2009 20:00:15 +0200

    To ja sie podlacze i zapytam jak to prawidlowo zrobic, w instrukcjach
    internetowych wszystko wyglada prosto ale jak to zrobic w praktyce, tzn
    jak ocieplic sciany 15 cm ociepleniem a szczyty dodatkowo deskami. Jak
    zrobic polaczenie z dolna czescia ocieplenia zeby byla wentylacja pod
    deskami ?
    jak uszczelnic pionowe polaczenia desek pióro wpust ukladanych poziomo,
    jak odprowadzic skroplinyz foli paroprzepuszczalnej w dolnej czesci na
    polaczeniu z normalnym ociepleniem wykonczonym tynkiem.(ocieplenie welna).
    itd,itd

    Jarek