  • 1. Data: 2009-06-16 11:13:51
    Temat: ruszt pod siding
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Stan rzeczy jest następujacy :
    mam dom murowany z betonu komorkowego i elewację planuje zrobic z desek na
    ruszcie,
    pomiedzy ruszt daję welnę na ocieplenie (20 cm) i na to wiatroizolacje i
    wspomniany siding,
    i nie wiem czy ruszt zrobic ze zwykłych impregnowanych łat np. z Castoramy
    czy też powinny to być łaty strugane ??
    czy macie jakieś sugestie?

    pozdr
    przemek

  • 2. Data: 2009-06-16 13:05:42
    Temat: Re: ruszt pod siding
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > i nie wiem czy ruszt zrobic ze zwykłych impregnowanych łat np. z Castoramy
> [...]

    Ma to wszystko być na tyle wygladzone i proste na ile jest to
    potrzebne sidingowi (nie wiem jakie wymagania stawia siding). To co
    pod spodem ma sie przede wszystkim dobrze trzymac i byc odporne.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 3. Data: 2009-06-16 13:17:40
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    >potrzebne sidingowi (nie wiem jakie wymagania stawia siding). To co
    >pod spodem ma sie przede wszystkim dobrze trzymac i byc odporne.

    deski to deski, raczej chyba chodzi żeby się ruszt nie odkształcał,
    pytam, bo nie wiem czy niestrugane łaty nie bedą bardziej narażone na
    korniki i takie tam podobne insekty

  • 4. Data: 2009-06-16 14:49:58
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > deski to deski, raczej chyba chodzi żeby się ruszt nie odkształcał,
    > pytam, bo nie wiem czy niestrugane łaty nie bedą bardziej narażone na

    jak impregnowane to maja tyle trucizny
    ze nic tam nie bedzie chcialo sobie mieszkac
    spokojnie moga byc zwykle, byle proste

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-06-16 15:18:06
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    h.googlegroups.com...

    > jak impregnowane to maja tyle trucizny
    > ze nic tam nie bedzie chcialo sobie mieszkac
    > spokojnie moga byc zwykle, byle proste
    >
    > --
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl
    >
    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    w zasadzie tak, masz racje
    pytanie tylko jak bardzo trujaca jest ta impregnacja i czy na pewno nie jest
    to odzywka dla robali :)

    p.

  • 6. Data: 2009-06-16 18:00:15
    Od: "JP" <J...@G...COM>

    To ja sie podlacze i zapytam jak to prawidlowo zrobic, w instrukcjach
    internetowych wszystko wyglada prosto ale jak to zrobic w praktyce, tzn
    jak ocieplic sciany 15 cm ociepleniem a szczyty dodatkowo deskami. Jak
    zrobic polaczenie z dolna czescia ocieplenia zeby byla wentylacja pod
    deskami ?
    jak uszczelnic pionowe polaczenia desek pióro wpust ukladanych poziomo,
    jak odprowadzic skroplinyz foli paroprzepuszczalnej w dolnej czesci na
    polaczeniu z normalnym ociepleniem wykonczonym tynkiem.(ocieplenie welna).
    itd,itd

    Jarek