  • Data: 2009-08-10 18:19:29
    Temat: Re: rysy na stropie
    Od: "newsrider" <a...@b...w.podpisie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a80614f@news.home.net.pl...
    > Witam, wczoraj byl zalewany strop z gruchy b20, podlany w 4 godz po
    > zalaniu.Pojawily sie takie rysy, czy mam sie tym martwic?
    >
    > http://i44.photobucket.com/albums/f13/arecki1338/DSC
    F1968m.jpg
    > http://i44.photobucket.com/albums/f13/arecki1338/DSC
    F1969m.jpg

    Rysy skurczowe. Tak możesz się martwić z racji tego ze rysy się z
    pewnością powiększą. Dopuszczalna szerkość rozwarcia rys to 0.3 mm te
    rysy mają z pewnością ponad 0.5 mm.
    Przyczyny - niewłaściwe zbrojenie stropu: brak zbrojenia
    przeciwskurczowego lub/i niewłaściwa receptura betonu lub/i niewłaściwa
    pielągnacja betonu lub/i niewłaściwie zastosowane dodatki (lub ich
    brak).