  • Data: 2009-08-12 11:47:24
    Temat: Re: rysy na stropie
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "freewolny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5sp77$plc$1@inews.gazeta.pl...

    > Wolisz, zebyśmy komuś z rysami na stropie i to nie od spodu, kto jak sam
    > przyznaje, że zwilżył płytę tylko raz, gdzie nie wiemy, czy strop ma 2
    > metry rozpiętości, czy dwanaście doradzili, żeby spał spokojnie bo
    > wszystko jest OK?

    To lepiej niech rozbierze ten strop i zaleje drugi bez pewnosci, ze rysy
    watpliwego zagrozenia nie powstana?
    Nie napisalem ze tak powinno byc, ale wylanie stropu czy posadzki bez rys
    skurczowych coraz bardziej wydaje mi sie co najmniej bardzo trudne, o ile w
    ogole mozliwe. Przekonuje mnie o tym kolejny etap budowy i kolejny beton na
    sporej powierzchni. Nie wiem, czy lepiej straszyc wirtualnymi zagrozeniami
    tylko z powodu, ze hipotetycznie ktos tam zechce postawic sobie akwarium za
    50 lat.

    Pozdro.. TK