  • Data: 2009-08-12 12:08:39
    Temat: Re: rysy na stropie
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:29981609-2f0f-4389-a46d-

    >Przez przynajmniej 48godzin nie można dopuścić do wyschnięcia
    >powierzchni (bo to już fatalny błąd - mogą się pojawić rysy nie tylko
    >powierzchniowe). Powinno się dalej utrzymywać wilgotną powierzchnię
    >przez minimum 2 tygodnie (wtedy jest idealnie), ale jeżeli już raz
    >zaschło (nie dopilnowaliśmy) to już dalsze polewanie nic nie daje.

    Kiedys juz o tym pisalem. Jak lalem strop u siebie, a bylo to dosc dlugo, bo
    strop spory, to zanim doslismy do konca budynku pierwszy lany beton mial
    zaczatki rys skurczowych. Nie bylo slonca, beton nie wysech, byla wrecz
    mzawka, idealna pogoda na beton. G.. z tego, do rys przyszlo mi sie
    przyzwyczaic. Beton byl z betoniarni i taki mamy na to wplyw. Pozniej padalo
    przez miesiac, wiec nie mialem co polewac. No ale strop ani drygnie.

    Pozdro.. TK